lørdag den 31. december 2011

Going danish... Happy New Year - Godt Nytår!

Okay, jeg ved ikke rigtig om titlen er korrekt engelsk, men jeg har besluttet mig for at skrive på dansk. Hvis jeg nogensinde får tid til at passe bloggen i det omfang jeg gerne ville, så kan det jo være de engelske læsere vil kigge ind alligevel. Det handler jo meget om billeder i den sidste ende. Kan man tage gode billeder, så kan man sælge næsten alt :o)

Jeg har somme tider følt mig utilstrækkelig når jeg har læst blogs, primært de amerikanske. Masser af børn, husmor, og alligevel tid til at lave en masse nye projekter.... Kan så se, at det faktisk ikke kun er mig, som kan blive lidt overvældet af energien. Og det er jo ikke meningen med blogs, og helt sikkert heller ikke ejernes ønske. Derfor har der også været nogle indlæg, hvor de har vist, at alt ikke er perfekt.

Ingen fast plads til symaskinerne, gør også at jeg ikke får øvet mig det jeg vil. Der kommer bare et tidspunkt, hvor man bliver nødt til at prioritere hvad man vil bruge den ledige tid til, og det har så desværre ramt syningen. Jeg har dog ikke ladet være med at handle stof!? - såååeh, der er da gnist endnu ;o)

Nytårsfortsæt - som jeg normalt ikke har - vist i prioriteret rækkefølge:
1 - hjemmetræne - må indse at komme i fitnesscenter bare ikke passer ind i familirytmen.
2 - løbetræne
3 - sy fastelavnsdragt til datter - hun vil være prinsesse igen i år. Må vist starte lidt før i år, for hun tilføjede at alle skulle kunne se hun er en prinsesse. Puha, skøn udfordring for at øve syning.
4 - opdatere min blog oftere!!

Mange opsummerer for hele året på denne dag. Min er så kort, at det vist ikke er nødvendigt :o)

jeg har dog syet en jersey hat til min baby, som ikke er vist på bloggen. Jeg er vild med den og stoffet, og han ser skøn ud med den på. Den var lavet til efteråret, er ikke varm nok nu. Og den er brugt flittigt. Den er fra Ottobre #4/2011, model #11. Jeg har lavet min uden Velcro lukning.












Kan lige opsummere, at datteren endelig kan passe de sorte bukser i talje og længde. Og kjolen fra sidste fastelavn er brugt flittigt til udklædning - til stor glæde for mig.
Jeg blev desværre aldrig færdig med kjolen fra ottobre, for kunne ikke finde ud af at sy resten efter jeg har syet lynlåsen i. Og nu er hun nok for stor til kjolen. Ærgerligt, for glædede mig til hun skulle bruge den til sidste påske.

I ønskes alle en festlig aften og Godt Nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar