mandag den 20. februar 2012

Hvad er dette?

Det er noget som jeg er startet på i dag. Det er startet ud med fastmasker (ingen luftmasker!). Det virker lækker blødt og vamset - men hvad skal det være? opslagsmaskekæden er lige så lang som jeg er, er det et hint?


Lad os se hvor lang tid det tager før jeg er færdig - og afslører det endelige projekt. Mit første rigtige brugbare projekt.

Herunder er faktisk også noget som kunne være brugbart. Min datter har fået det til at lege med, for det er ikke større end ca. 12-15 cm i diameter. Desværre er garnet elendigt til at vise det flotte mønster der er i. For hver tak (det er en stjerne, hvis det ikke fremstår tydeligt) og hver "dal" er der "huller".


Det vil helt klart være flottere i ensfarvet garn, gerne med striber. Jeg har fundet mønstret HER. Det er amerikansk.
Evt følg DETTE link, for at se mange flotte udgaver og bliv inspireret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar