torsdag den 16. februar 2012

Kvinder og teknik...

ja som varslet i sidste indlæg er jeg ved at modificere bloggen. Problemet er bare, at det slet ikke kører for mig?! Og jeg er normalt ikke dårlig til hjemmeside (læs= for 10 år siden). Ikke at jeg er hardcore css eller html nørd.
Apropos html - er der nogen som kan fortælle mig, om det er muligt at sætte smileys i et indlæg?

Og nu til noget helt andet, nemlig en give-away på en lækker blog. Vinderen trækkes 1. marts, men jeg kan ikke derudover lige finde nogen deadline for at deltage.

Lækre, lækre præmier, så lad endelig være med at deltage, så jeg har større chance for at vinde. Der er faktisk mulighed for hele 4 vindere. Klik på billedet og gå direkte til præmien.
Bloggen har nogle fantastiske smukke kager, kreative ting og så er hun ikke fedtet med at dele af sin erfaring og viden. Advarsel - spis IKKE inden du kigger forbi, for du bliver lækkersulten uanset.

En anden total nuttet give away er hos Hæklelogen.



Hæklelogen er forholdsvis ny, men de har allerede delt generøst ud af deres viden og gaver. Er den ikke bare totalt sød den flodhest - Jeg tror jeg er forelsket.

Sidst, men ikke mindst, må jeg erkende i alt offentlighed her på bloggen, at der ikke bliver noget af at sy til fastelavn. Tiden er der ikke, så det er blevet en disney snehvide. Kjolen er bedre end jeg havde forventet, sidder rigtig fint og strutter i skørtet. Kjolen kan dog ikke vaskes!? Man skulle tro den ikke er lavet til børn/brug.

1 kommentar:

  1. Skønne giveaways! Tak for linkene!

    Tak for kigget!
    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet