fredag den 10. februar 2012

Nyt navn - samme indhold

Det store først - Min blog har fået nyt navn!! ja, jeg kan virke en kende ubeslutsom (nej da, overhovedet ikke....) men det er altså ikke noget jeg gør hele tiden, altså skifter navn.... og sprog :o)

Jeg slog over på dansk, igen igen, fordi jeg fandt ud af, at man kan tilføje en oversætter til sin blog - ja, jeg er lidt langssom :o) - og en anden ting som vejede godt i beslutningen er, at der faktisk er kommet et rigtig godt udsnit i den danske blogverden, hvoraf jeg konkluderer, at danskerne læser gerne blogs (nøøøj, giv hende en præmie så klog hun er..)
Så nu har jeg så bestemt at skrive på dansk igen, når man bare ved et tryk på en knap kan ændre sproget. Selvom jeg ikke er intimideret af engelsk, så skriver jeg nu mere nuanceret på dansk.

jaja, jeg har så surfet helt vildt rundt og - vent på det - jeg kan f** ikke finde ud af at få google translate over! den siger at app er i stykker?! Hvis der er nogen som har en ide derude, så kom med den.

Jeg forventer at siden undergår nogle forandringer i den næste tid, alt efter hvor meget tid virkeligheden tillader (læs = mand og børn).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar