mandag den 19. marts 2012

Stof og bagning

Jeg har fornylig købt noget sødt stof i IKEA. Jeg har deres sengesæt med hjerter, som passer til en alm. standard dynelængde, men heldige mig fik en ny og lækker dyne i julegave, længde 220! Så kunne det ikke bruges mere, øv!
Da jeg så faldt over dette stof derude, så jeg muligheden for at forlænge sengetøjet til at passe til min nye dyne.



Det andet søde børnestof, forestiller jeg mig skal blive til sengetøj.
Det kunne også være gardiner, men er der nogen som ved hvordan man syr gardiner, med stof bag, så de skærmer solen bedre? så giv mig et hint i kommentarer.
Så vidt jeg husker kostede det kun 45 kr,- pr. stk., og de er hver 3 m lange, og 120 bred. Det synes jeg er en ok pris.

Jeg falder tit over en amerikansk bage- eller madopskrift, som bare lyder for lækker. Problemet er, at de bruger Cup målet - og det varierer jo alt efter ingrediensen man putter i. Stor var min glæde, da jeg på strøget i Århus fandt et målebæger med Cup mål. At det så er flot knaldrødt er jo bare en sidegevinst man kan glæde sig over. Billeder, vi vil se billeder, tænker I nok. Men målebægeret er elendigt at tage billeder af i de forhold jeg har her. Men tryk HER, så kommer du direkte til produktet hos Plint.

2 kommentarer:

  1. Det kunne være rigtig fedt hvis du kunne forlænge dit gamle sengetøj med det nye så det passer til din nye 220 dyne.

    Prisen synes jeg er billig - hvis du skal købe noget tilsvarende i stof og stil så koster det 45 meteren vil jeg tro.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det jo netop det som prisen vil være i s&s.

      Stoffet er vasket og klart til at blive klippet og sammenføjet.

      Slet