fredag den 30. marts 2012

Ugeopsamling!

Min datters bamse har haft en svær operation i denne uge. Men bare rolig, han er kommet sig fuldstændig og føler sig friskere end før.

Herunder ser vi bamses første møde med opsprætteren! Han var en dygtig bamse, viste ingen frygt. Han vidste, at han vil få en friskere fremtid gennem operationen...

Herunder ses det hul, som det operative indgreb medfører. Bemærk venligst, at bamse engang var en smuk lyserød bamse, med bløde lokker. Nu ligner han en hjemløs (med al respekt for jer derude).


Herunder er så bamses indvolde pillet ud. Bamse har haft et hårdt liv, kørt hen over diverse snavsede gulve, siddet på, trådt på og hvad der nu kan komme ud af kontakten med et lille barn. Men bamse har ikke klaget, heller ikke nu.
Nu syntes mor bare, at nu skulle han altså i bad, men som billedet herunder viser, så kan bamses indvolde ikke tåle vand. Han er nemlig en bamse, som kan komme i mikro-ovn og lunes, så ens baby har noget varmt at putte sig ved. Det i venstre skål er polyesterfyld i hovedet.



Herunder ses bamse efter operationen, hvor han hviler ud, ved at kigge ud i haven. Jeg håber I andre også kan se, hvor meget mere lyserød han er igen. Og nu undrer du dig sikkert over at jeg kalder bamse en han, især når han er lyserød. Men det er en han, det har mor fået forklaret af bamses mor.

Ved operationen blev der indsat et stykke stof, som lukker af for adgangen til hovedet, hvori der selvfølgelig kom nyt poly-fyld. Så kan hvedekernerne ikke gemme sig deroppe, hvis nu bamse får lyst til et bad en anden gang.



Jeg er vild med pomponer! Og jeg har besluttet, at jeg vil lave nogen til påskebordet som dekoration. Jeg tror det var Karens blog, som foreslog man købte disse redskaber herunder, hvis man skulle lave mange pomponer.
De er købt i stof og stil, nemme at bruge, dog noget dyre synes jeg. 90,- for disse 2. Et rigtig smart redskab, men kræver også en god skarp saks, som vist ikke findes i dette hus. Jo stofsaksen, men den er for stor til at klippe dem.
Pomponen som ses, var ud af det multifarvede garn, som jeg ikke kan lide. Tænkte det var fint til en prøve, og det er flot med flere farver i garnet. Det er ren bomuld, så dejlig blødt.


Sidst er der denne skønne fod herunder. Ja, skøn ved jeg ikke endnu om den er, men jeg har store forventninger til den. Det er en overtransportør til min bernette. Og her kommer den allerbedste ting, den var gratis!!! Fik den af forhandleren, fordi den (symaskinen) er gået ud af produktion. SÅDAN!! Han får lige lidt gratis reklame på den baggrund - og han ved det ikke.
"Købt" hos Symaskinecenteret, hvor jeg altid har fået fin behandling.


Jeg regner med at give feedback på foden når den er brugt lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar