mandag den 9. april 2012

Påskens produktion og dejlige nyheder

Jeg vil da lige vise et billede af de færdige påskeproduktioner.
Påskeægget er egen fantasi, datteren foreslog jeg skulle lave et.
Kyllingerne er inspireret af superprinsessens DIY og pomponerne havde jeg bare lyst til at lave, som pynt til forårsgrenene. Desværre fik jeg ikke taget billeder, hvor pynten blev brugt, typisk for mig.



Jeg omtalte i et tidligere indlæg, at jeg synes det var et dyrt værktøj til at lave pomponer - det synes jeg stadig, men hold op hvor er det hurtigt og nemt at lave dem med det. Så jeg vil anbefale det, hvis man har en lille pompon person indeni - eller børn som gerne vil.





Og så skal I da også lige se det armbånd jeg fik lavet til datteren, som er i hendes yndlingsfarver. Det skulle lige genopfriskes hvordan, så gik det pænt hurtigt. Lavede dem til mig selv, da jeg var barn.
Jeg er desværre blevet snot forkølet, så der har ikke været energi til at lave noget sy-tøj, som jeg havde håbet.


Og så nogle gode nyheder - jeg har vundet en give away for allerførste gang!!!
Hvem, hvad, hvor følger når jeg har modtaget min præmie. Det er lækre sager, kan jeg fortælle - og det har intet med syning at gøre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar