lørdag den 27. oktober 2012

Tiden går

Halløjsa
Ja, hvis der stadig er nogen derude, så tror I nok jeg er død, så lang tid siden er det.

Jeg har siden sidst været på begynder sykursus, og lært at jeg kunne faktisk en hel del, og at jeg ikke skal på lige det niveau igen.
jeg fik syet min datters kjole færdig, som jeg startede på for snart 2 år siden. Hun kunne lige komme i den, så mor her er glad for den er brugt i år, som nok også er det eneste år hun kan bruge den. Den er lidt til den lille side.
Jeg har ikke lagt den op, for så var den for kort.

Det er vist noget svært at se på billedet, men den er med skjult lynlås og forstof, og tittekanter i ærmegab. Alt i alt er jeg godt tilfreds.


Jeg får desværre ikke syet noget, for jeg har ikke plads, og tiden er sparsom.

Jeg har også hæklet noget - først et par hjemmesko efter en opskrift jeg fandt online. Kan ikke huske hvor, så kan ikke lægge et link.
Jeg havde så planer om at lave en ny mere fastsiddende efter hovedet, men har aldrig fået det gjort.




Så mangler jeg et pænt sjal, og er begyndt på et her. Ved nu ikke om det bliver som forventet.

 
Og det allerbedste er, at jeg er begyndt at styrketræne! Det er så fedt, og jeg var i så dårlig form som jeg ikke troede var muligt.
Positive effekter er mere energi, ikke så ondt i ryggen hele tiden og så bare generelt fysisk velvære.

Hav en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar