torsdag den 22. november 2012

Kommentarer, oversætter og WIP

Så, nu har jeg vist endelig fundet ud af, hvordan man får en mail med besked om kommentarer, UDEN man skal igennem diverse forhindringer, som kommentator.
Håber det gør det nemmere for jer derude.

Så mangler jeg bare, at det kan ses hvor mange der har lagt en kommentar. Ja, he he, det er jo ikke ligefrem svært at overskue lige nu, meeeeen jeg kan bare godt lide muligheden.

Jeg har vist også endelig fået tilføjet en oversætter der virker!


Mit sjal WIP (Work In Progress) er kommet et godt stykke videre. Jeg er dog meget i tvivl om det er den rette farve til mig. Jeg er normalt til de mere varme farver, ved ikke hvorfor jeg den dag synes det lige var mig. Jeg synes det er lidt barbie-agtigt nu. Hmmm, det er mit første store projekt, så er ikke meget for at skille mig af med det. Måske min pige vil have det?

 
Et nærbillede
 
 
 
Er det ikke meget LYSERØDT?
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar