mandag den 26. november 2012

Syg, sølle, irriteret

Jeg er lagt ned af en træls virus, så derfor er der tid til indlæg :o)
Jeg har en del mand i mig, jeg er i hvert fald ynkelig, får jeg at vide, af min mand, ironisk nok, ha ha.

Det er en af grundene til, jeg de seneste 2 uger ikke har trænet. GRRRrrr - jeg har abstinenser, og kan mærke hvordan jeg fysisk er sat tilbage igen. Gid det tog lige så lang tid at miste muskelkraft, som at optræne den.

Jeg er så træt af, at den pokkers oversætter bare ikke vil virke på min blog. Er der andre, som har oplevet problemer med den gadget, og måske har en løsning til mig?

Jeg har en datter som godt kan lide Hello Kitty. Jeg er så heldig, at have fundet en side med et hæklet tørklæde med Kitty. Jeg har forsøgt at starte det igår, men jeg tror feberen ikke lod mig være helt klar i hovedet.
Jeg har vist ikke garn i rette tykkelse, noget supertyndt fra bilka, så den vil blive ret lille forestiller jeg mig. Jeg vil anvende det som prøve. Resultatet kommer senere.

1 kommentar:

  1. Hello there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm absolutely enjoying your
    blog and look forward to new posts.
    Also visit my site best diet plan

    SvarSlet