mandag den 18. februar 2013

Halløj I 2 derude :o)
Ja, hvis du er ny her (som der er stor sandsynlighed for), så velkommen til den mest sløve blog på nettet - næsten.

Gode nyheder, jeg er kommet i gang med at træne aktivt siden august sidste år. Så er der da 1 ting jeg har fået opfyldt.
Jeg er desværre stadigvæk ikke så kreativ, tiden er kort, og pladsen trang. Jeg har dog i denne weekend fået syet et badeforhæng - og hvad så, tænker du nok, men vores kræver specialmål, så det kan desværre ikke købes fra hylderne, øv.

Mine gamle "hjemmebukser" har fået en opfriskning, hullerne i benene er lappet. Joooo, det er skam store ting der sker her.

Jeg har dog lige taget hul på, at forsøge et lille hæklet tæppe i dukkestørrelse. Måske det vises på bloggen, når jeg når længere - er lige nu kun ved første firkant...

Har I set den flotte kjole, Anna, fra LaraLil har lavet? den er superflot! Sådan en gad jeg godt lave til min pige. Når jeg får tid til det, og er dygtig nok, er hun vist for gammel, ha ha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar